Merhaba doğum yapan anneler doğum sancısı mı çekiyorum anlamadım. şuan 37+3m. Belimden göbek deliğimin üstüne doğru bir sancı geliyor kasıklarıma değil ama karnımda aşırı kasılıyor. Su gelmesi kanama vs yok. Süre aralığı fazla. Sadece kasılma geldiğinde nefesim kesiliyor. Yardımınıza ihtiyacım var
Sizce bu doğum başlangıç sancısı mı ?