Bu ay aşılama olanlar veya çatlatma iğnesi yapanlar ne zaman yaptınız ve kaçıncı gün desiniz belirtileriniz başladı mı gelin beraber bekleyelim konuşalım 💉🤰 ben 10 Ocak cumartesi olmuştum aşılama benim sağ tarafta yumurtam 22 mm oluşmuştu ve şu an sağ tarafımda arada gidip gelen kısık ağrısı böyle alt karın ağrısı gibi ama devamlı olmayan arada olan ağrılarım var ve bugün beyaz krem az bir şekilde akıntım var sizde neler var