rukiye299 Merhabalar bebeğinizin saçlı olacağı hamilyken belirtileri olurmu sizce olan varmı arkadaşımın midesi göğsü yanıyor demişti saçlı oldu bebegi sizlerde nasıl bende hiç bı şikayet yok acaba saçsız mi?
HunilerBenden rukiye299 Hiç olmadı ne yanma ne başka birşey saç topu doğdu. Kuzenimde çok çekti öyle ki yemek yiyemedi mide yanmasından göğüs yanmasından hiç saçı yoktu bebeğinin yani hurafe bence
elinaz1 rukiye299 öyle birşey varsa benim bebeğim sırma saçlı olması lazım 😅 mide yanmasından duramıyorum 🫠
Havin49_ rukiye299 benim aşırı mide yanmam vardı annem saçlı doğacak ondan diyordu bende ne alaka saçmalama fln diyordum gerçekten oğlum doğdu aşırı saçlı doğdu
HunilerBenden rukiye299 Net bilgim yok ama renkli ultrasonda baş kısmında karalık vardı hafiften ama biz onu makine kaynaklı o şekilde gösteriyor olarak yorumlamıştik.
3kedili2bebekli rukiye299 çok mide yanmam vardı bebelerim saçlı dogdular ama bu bence tesadüf mide sıkıştığı için refluyu tetikliyor hormonlardan dolayı da hassaslasip yanma yapıyor anlayacaginiz
atesvesu rukiye299 ilk bebeğimde çok midem yandı saçlı doğdu bayaa ikinci gebelikte de yandı midem ama basının üzerinde hiç saç yoktu kenarlarda vardı az
borulcem rukiye299 yanmam çok vardı ilkinde ilk kızımın saçı seyrek bunda nadiren oldu görücez bakalım ama bence saçla değilde hormonlara alakalı bir şey mide yanması rahim baskı falan yapıyor ondan mide asidi yemek borusuna kaçıyor