Herkese merhaba, benim ikinci doğumum olacak fakat ilkinden farklı olarak bu bebeğim geç döllenmiş normalde 26 nisan adet tarihim ama doktorum ultrasona göre 10 mayıs olarak değiştirdi, yani haftalarımda ona göre hesaplanıyor. Geç döllenme yaşayanlar siz kaçıncı haftada doğurdunuz acaba, benim şu an 37+1 olması gerekirken 35+1 gözüküyor ve kasılmalarım çok var bebekte dönmeye başlamış zaten her an gelecek gibi hissediyorum 😂