Sinemsigibi kızlar doktorum 2500-2600 arası kilosu iyi dedi sizce iyi mi haftasına göre bir de baş aşağı normal doğum pozisyonunda olduğunu daha dönmeyeceğinide söyledi ilk gebeliğim nasıl doğurcam bilmiyorum 🤣
2bebekbiranne55 Sinemsigibi 33 de bizim de 2300 dü 35 civarı bizimde 200 300 gram almış olur sanırım sağlıkla gelsin inşallah
ikincibahar_08 Sinemsigibi kilosu gayet güzel doğana kadar 3 kiloyu rahat geçer zaten çokta kilo almasın doğurması kolay oluyor minyon bebekleri 🤭 Kızım 2980 doğdu kolay bi doğumum olmuştu
Lexias Sinemsigibi ben de bugün gittim 33. Haftam 2500 kilosu önden gidiyormuş baş gelişmiş benimki de ilk gebelik 🙂 korkuyorummmm
Sinemsigibi ikincibahar_08 evet bende bi yandan çok kilolu olmasını istemiyorum rahat bi doğum için 😄
Cinarsaitinannesi Sinemsigibi 33+3 2400 kilo perşembe kontrolüm var 36+5 olacak bakalım kaç gram almış
Busranur_mnts Sinemsigibi 34 haftada benimki 2100dü senin bebiş iyi maşallah benim de bi süredir baş aşağı ilk gebelik inşallah kolaylıkla sağ salim doğururuz
Zeyno321 Sinemsigibi 33+1de 2250 gramdi doktorum yaklaşık bir hafta onden gelişimi guzel makat geliş dedi banada