Smr5353 benim de sezaryen sonrası 3. Gğn oğlum sarılıktan hastanese yatarken gelmişti🥹 rahatlamak için duşa girmiştim sırtıma bol bol sıcak su tutup rahatlamıştım. Psikolojik olarak da kendinizi rahatlatmaya çalışın. Çıktığımda birden sütüm geldi pompayla bayağı sağım yapmıştık, ama hâlâ hatırlayınca ağlarım çok duygulanmıştım o süt geldiğinde…🥹
Bol bol sağım yapın