umaydilay Herkese merhaba. 4 yıl aradan sonra tekrardan aynı duyguları yaşıyorum, dün yaptığım testte pozitif görünce bugün doktor kontrolünde keseyi gördük çok şükür. Duygularım karmakarışık, kızım abla oluyor. Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu 🙏
umaydilay mommyyy2 sağ sağlim kucağına alırsın inşallah🙏 bizde eylülde bıraktık korunmayı şükür hamileyim bu ay 🌸