Merhaba arkadaşlar sonunda bana da yazmak nasip oldu anca toparlanıp yazabiliyorum 😊 4 Ocak gecesi saat 03:30 da suyum geldi eşimi kaldırdım kalktım duşumu aldım saçlarımı kurutup maşaladım o anda aklına nasıl geldi derseniz sancım olmadığı için geldi kendimi hep öyle ayarlamıştım zaten :) Hazırlandım bir saat içinde hastanedeydik gittiğimde alttan muayene ettiler 1 cm açıklığım vardı saat sabah 5’e doğru yatışım yapıldı uyuyup dinlenmemi söylediler ama uyumak ne mümkün uyuyamıyordum sürekli kontrole geliyorlardı ve sadece yarım saatlik uykuyla duruyordum saat başı gelip açıklık kontrolü yaptılar bu biraz can sıkıcı ama acılı bir işlem değil bana göre tabi herkesin acı eşiği farklı ama açılma hızlansın yumuşasın diye masaj yapıyorlar elleriyle o birazcık acıtıyor. Benim sancılarım bir türlü gelmek bilmedi saat sabah 10’a kadar bekleyip 2-3 cm açıklıkla suni sancı vermeye başladılar ilk başlarda çok iyi yönetiyordum sancılar geldikçe çömeliyordum yürüyordum dereceyi yükseltince biraz kıvranmaya başladım her geldiklerinde dereceyi biraz daha yükselttiler saat akşam 5 oldu açılmam 5 cm’e ulaştı 6 olduğunda doktorumdan epidural isteme şansım vardı sordum kendisine 6 olsun bi bakalım duruma göre dedi bu sırada sürekli bende kaka yapma isteği vardı doktorum biraz kalk yürü ondan sonra açıklığına bakalım ona göre tuvalete gidersin dedi 15 dk yürüdüm doktorum geldiğinde 15 dk da açılmam 9’a yükselmişti hemen doğum masasını hazırladılar ebem geldi hareketler yaptırdı saat 18:00’da tam açıklığa ulaştım 18:32 de üç ıkınmayla bebeğimi kucağıma aldım suni sancı kısmı dışında aslında herşey çok güzeldi kızımı gösterdiler kucağıma verdiler o an bütün sancı bitti bebeğimin bakımları yapılırken benim dikişlerim atıldı uyuşturulduğu halde hissediyorsun oda birazcık zordu sonrasında rahat ediyorsun tabi oturup kalkarken biraz ağrıların oluyor ama dayanılmayacak gibi değil bu arada devlet hastanesinde doğum yaptım doktorlarım ebelerim hepsi çok iyiydi kimseden kötü bir söz işitmedim sürekli annem güzelim sen yaparsın vs gibi konuştular burada devlet hastanesi hikayelerini okudukça gözüm korkmuştu ama hiç öyle bir şey yaşamadım ekibim çok iyiydi Allah hepsinden razı olsun şimdi 9 günlük olduk benim hikayem bu şekildeydi 🫶❤️