umayala aynı şekilde ben de bütün sonuçları atıp soruyorum, benim ilk başta normal seyretti sonra bir kere ateşlendim uyuyakalmışım hastaneye gidemedim bütün teri attım ondan sonra hafifledi baya. şimdi sadece boğaz kuruluğu ve burun tıkanıklığı var burnum açık ama tıkanık yani anladınız mı? onun dışında bir sorunum yok bebek hareketleri de iyi olduğu için ilaç kullanmakta istemedim açıkçası. Perşembe günü kontrolüm var ona göre bakacağız yoksa kullanabileceğim bir gargara falan isteyeceğim boğaz kuruluğu çok yoruyor beni.