esrastm açılma yok çok şükür karnımda çok fazla sertleşme oluyordu hatta postta açmıştım herkes normal demişti ama anormal bir şeyler olduğunu hissetmiştim. Çok sık sertleşmeler oluyordu ama ağrı vs yoktu sonra hareketlerini çok aşağıda hissetmeye başladım doktora gidince kafasının çok aşağıda olup baskı yaptığını söyledi siz de takip edin riske atmayın fazlasıyla anormal gelen şeyler olursa bi doktora görünmekte fayda var