Meryem0560 38 haftalık gebeyim, bebeğim 2800 gram kızlar. Doktor küçük dedi (36 hafta görünüyormuş). Sizinkiler kaç kilo. Korkacak bir şey yok dedi ama ben endişelendim.
ikincibahar_08 Meryem0560 benim kızım 40+5 te 2980 doğdu doktorum hep minyon bi bebek diyordu şimdi 6 yaşında hala çıtı pıtı minyon bi kız her bebek kilolu olacak diye bir şey yok ki doğuma kadar 3 kilo olur zaten kiloyu dert etmeyin gayet güzel kilosu
momtobe__ Meryem0560 benim kiz kardesimin bebegi 34. haftada gelisimi durmustu planli sezeryana almislardi acaba sizinki de 36da durmus olabilir mi böyleyse alması gerekmez mi?
Iremorhan123 Oğlumun karnı 3 hafta geriden geliyordu suyuda bitmişti sezeryan oldum 2700 demişlerdi 2950 doğdu hala daha ince uzun bir çocuk yapısal bence damarlarda sorun yoksa takmamaya çalışın.
Meryem0560 ikincibahar_08 3 kiloya çıkar mı bilmiyorum walla, sancılar başladı. İnşallah sağlıklı bir şekilde doğar , kiloyu dert etmiyorum. İki hafta geri demesi panikletti beni.
Meryem0560 momtobe__ sezeryanla ilgili birşey demedi, ilk bebeğimi bende 40+0 da doğurdum 2950 gram doğdu. Sağlığıyla ilgili bi sorun yoktu. Ama o zaman hiç geriden geliyor denmemişti. Geriden geliyor deyince bi panik oldum.