maviik Dün hcg testi verdim 153 çıktı reglime 2 gün vardı. Normalde yarın regli günüm ama kasıklarım ara ara ağrıyor normal mi
pengumommy maviik regl ve gebelik belirtileri neredeyse aynı çok şiddetli olmadı sürece normal demislerdi
ikibalannesiii maviik bende 4 haftalıkken öğrendim şuan 6+2 yim hala adet olacak gibi sancılarım oluyor çok normal bebek yerleşiyor rahim büyüyor
soleill Olması gereken bu hatta 🌸 bebek tutunuyor, kendine yuva yapıyor, rahim genişledikçe ağrı oluyor 🥰
damla6565 7 haftayi bitirmeye az kaldı ama hala aynı hatta bazen şimdi kan geldi diyip lavoboya koşuyorum normal yani kanama olmadığı müddetçe tabi ki