Kızlar 2. Sezeryanı olacağım sizce devlette mi olayım özel de mi aslinda bana yapilan muameleden çok ameliyttan çıkınca herkes odaya dolusuyor ya ben mecbur ayilip bayılıyorum kimse görsün istemiyorum sizce ne yapayım devlet sadece refakatci kabuk ediyor ne yapayım devlette yapan var mı ziyaret konusunda rahat oldu dimi kimse gelemeyince