onur beyi bende duydum bi tanıdığım onda yapmış memnundu bende egepole gidiyorum cem büyüktosuna baya cevremde ona gidip memnun kalan var tabi benim tamamlayıcı sigortam var ondan yararlanıcam fakat detaylıya mesela ekstra para vericez fetalede ekstra vermıstık mesela