ikizlerin_annesi__ Kozlar 15 Ocak adet tarihi 2 gün var bugün verdim 45 çoktı sizce düşük mü ? Daha altında öğrenen var mı
Yazmelegi_ ikizlerin_annesi__ gayet normal önemli olan artışı ❤️ ben daha düşükle öğrenmiştim Kızımı 27 ile Oğlumu 15 ile öğrendim
soniy ikizlerin_annesi__ 9 ocakta beta verdim 22 çıktı dün tekrar verdim bugün 163 e çıkmış son regl 5 aralık bugün biraz lekelenmeler görüyorum yarın kadın doğuma görünücem bana dua edermisiniz kızlar
fehuvenus ikizlerin_annesi__ 5 gün kala 6.5 ile öğrendim ben☺️ Betayı en başında yakalayınca doğal olarak düşük öğrenmiş oluyorsun
ikizlerin_annesi__ Yazmelegi_ adetinize kaç gün kala o değerlerle öğrencini peki lütfen dua edin sağlıklı bir gebeliğim olsun lütfen
Yazmelegi_ ikizlerin_annesi__ kızımı hatırlamıyorum ama oğlumu 3 yada 4 gün kala olması lazim. İnşallah sizinkide sağlıklı ilerler❤️
ikizlerin_annesi__ soniy hiç korkma Allah’ın izniyle gönlünü ferah tut ama mutlaka görün doktora benim de ilk çocuğumda lekelenmem çok oldu ama şükürler olsun 4 yaşına girecek sadece iş yapma dikkat et ve doktora git
zynp92 ikizlerin_annesi__ bende 2 gün kala 42 yle öğrendim ins sağlıkla artar daha keseyi görmeye gitmedim
ikizlerin_annesi__ [silindi] kaç gün var adetinize hersey Allah ne isterse gönlünüz ferah tutun doktora görünün