salihaci Kızlar bunları kullanabildiniz mi ya o kadar kötüyüm ki yani sürekli kustuğum için ben bu ilaçları nasıl içicem içmeyen var mı ayın 5. De doktor randevum var sorcam tekrar içmesem ne olur diye ama cidden içemiyorum ya
nurellanurrrr salihaci kan ilacını gece yatarken içiyorum,doktorum miden bulanıyorsa o şekilde içebilirsin dedi,d vitamini de kahvaltının ilk lokmasında 3 damla ekmeğe damlatıp yiyorum kolay oluyor bu şekilde benim için
zeykay Benim kan tahlillerim normal çıktı canım hepsinin içinde olduğu bir vitamin kullanıyorum sadece , kan ilacı beni çok kötü yapıyor doktorum o yüzden vermedi
salihaci zeykay Adı ne ki bende ondan alsam bari aslında folik asit kullandım bitti bunları da yeni başladı ama o kadar zor ki benim için içmek
salihaci nurellanurrrr Bende gece bulantı ilacı içip yatıyorum olmadı kan ilacıyla beraber içiyim ama içme düşüncesi bile beni yordu şimdiden hshdjd bir kaç gündür erteliyorum vicdanen de rahat değilim ya
ozlm199393 Kan ilacını sabah alıyorum genelde doğru pardon sabah akşam ama ben genelde tek doz alıyorum arada hadi akşamda içiyim dediğim olmuştur güzel bi vitamin kullanıyorum içinde herşey var kan değerlerim normal o yüzden sanırım çok dikkat etmiyorum ☺️
salihaci ozlm199393 Benimde normal aslında hiç bir sorunum yok ama cidden ilaç içmekten nefret ya bide hamilelikte kusma problemim var hiç geçmeyen şimdi daha kötü yani normalde de hiç ilaç içmem sevmem