burcinmat ilk cocugumu 36 yaşında doğurdum. Moralim bozulmasin diye ikili test yaptirmadim sağlıkçı bi arkadaş vardı hiç moralini bozma yaptirma dedi.Cok şükür saglikli bi kızım var.Suan 40 yaşındayım ikinci gebeligim maalesef 12 gün önce 7. Haftada düşükle sonuçlandı.40 yaşla alakası vardır belki ama 36 yas artık geç değil bence içinizi rahat tutun.