Reglm düzenli ve Eylül’de bir düşüğüm oldu Ekim ve Kasım’da regl oldum Aralık’ta 15 inde olmadım 22 Aralık’ta doktora gittim kan verdim prolaktinim.yuksek çıkmıştı 26,77 HCG 4,26 idi gebelik yoktu sonra prolaktinin yani (süt hormonunun ) düşmesi için ilaç verdi de doktorum dostinex sonra 30 Aralık’ta gittim kan verdim prolaktinim dusmus 0,661 HCG değerim 574 olmuş bu neden olur hamilelik mi bu