yineeyeniden esranurmom öğrenince tabi heyecanlandım ama ilki kadar değil korku bence her hamilelikte oluyor yaa ilkinde böyle korkularım yoktu
reyyannihle yineeyeniden en son 5 ocakta gittim son adet tarihine göre ultrason da 5 gün küçük çıktı benimki geç döllenme diye tahmin ediyorum çünkü beta değerim de düşük çıkmıştı ilk öğrendiğim de
yineeyeniden reyyannihle ben öğrendim testte hatta bilerek kan vermeye geç gittim adetim geçmiş olduğu halde 3-4gün 200 dü büyük ihtimal benimde öyle çıkabilir 10hafta çok geldi bana çünkü
yineeyeniden reyyannihle normal o zaman yaa ben haftaya göre az bulmuştum unutmuşuz aradan zaman geçince😄