miroco Tek tecrübem şahsen fasulye şeklinde kese erkek yuvarlak kese kız. Bir de kız bebek sol tarafta oluyor 😅
miroco bebekbay kese içinde hangi tarafta konumlanmışsa bebek öyle 🤣 sen 16 haftayı görene kadar mecbur merak ediceksin 🤣
miroco Momlife_ ya evet çoğunluğa uyuyor diye bunları söyledim ama bende de çıkıyor dedikleri cinsiyet testleri hep yanlış çıktı 🤣
bebekbay selma128 anladım canım doktor da erkeğe bezetim dedi ama kesin bir şey demedi bende çok merak ediyorum bir kızım var bir oğlumun olmasını çok istiyorum