Kızlar selam 34+5 günlük hamileyim 2 3 haftadır fln vücudumda kaşıntı var başlarda sadece kaşınıyordu bişeyler çıkmıyordu şimdi kaşıyınca küçük küçük kabarıyor sonra geçiyor gebelik zehirlenmesi mi diye korktum acile gittim tahlil verdim bişey çıkmadı 1 hafta önce kadın doğuma gittim kendi doktoruma söyledim o da tahlil aldı onda da bişey çıkmadı ama geçmiyor sürekli kaşınıyor kabarıyor sonra geçiyor bu neden olabilir nasıl geçer bilgisi olan var mı bide 1 hafta önce tahlil verdiğimde idrarda protein +1 yazıyordu doktoruma sordum önemli bişey değil dedi ama benim aklıma takıldı o ne oluyor bilgisi olan var mı ☺️