Bu ay hgs çekildim ☹️☹️☹️☹️ her ay bunu görüyorum ama bu ay ayrı umudum var 5 gün önce hgs çekildim şükür rapor temiz eşimde az hareket sorunu var bu yüzden ben dünü değerlendirim bu testi ise bugün 11 de yaptım. Amabugün değerlendirmek yerine yarın değerlendireyim diyorum ne dersiniz biraz hareket artsın