herkese merhaba, geçen sene 28 nisanda doğum yaptım, 13 haziranda regl olmuştum. ilk bir iki sefer düzensizdi ama sonradan düzene de bindi gayet rahattım. yalnız bu sefer inanılmaz kanamam oldu yani miktar olarak olağandan çok daha yoğun yaşıyorum.harici bir şikayetim yok ama doktora gitmeli miyim bilemedim. aslında doğumdan 6 ay sonra da gitmek gerekiyor deniyor ama aben çalıştığım için bir de bebekle bi türlü gidemedim ihmal ettim :/