hande09 Kızlar 13+5 günlük hamileyim 2 gündür geçmeyen öksürük var geceleri çok kötüyüm çok fazla öksürmekten kasıklarım ve belim ağrıyor normal mi sizce
Cicilininkini hande09 hemde nasıl yapar ılık su iç bende 32deyim öksürük basladı asırı kasık agrım oluyor öksürünce öksürdükten sonra de bi süre gecmek bilmiyor
hande09 ozgenurd ozgenurd ben de öyleyim biraz destek vereyim diye ama bel kasık çok ağrıyor gece uyurken 2 kat yastıkla yatıyorum yoksa daha çok öksüreceğim
hande09 anneelik bugün böyle o kadar ağrım var ki acaba dedim başka bir şey mi var her şeyden korkar oldum
hande09 Cicilininkini bugün bir anda başlayınca korktum baya ama tahmin ettim çok fazla öksürük var doktorum öksürük için ilaç verdi ona başlayayım diyorum artık diğer şeyler çok işe yaramadı gibi bir de çok uzun süre devam ediyormuş diye duydum
Cicilininkini hande09 evet malesef hem kuru öksürük ha diyilince kesilmiyor hemde verdigi kasık agrısı
Cicilininkini hande09 insallah canım bendede yine siddetli basladı bakalım ne zaman bitcek doguma 37günüm kaldı nasipse insallah uzun sürmez
hande09 Cicilininkini sağlıkla kucağına alırsın inşallah çok az kalmış doğum da bizler için de dua et sağlıkla alalım biz de inşallah