Bugün çatlama iğnesinin 14. Günü dün 13. Gündü test yaptım negatif çıktı bugün yapmaya korkuyorum çok heyecanlanmıştım 12. Günü yaptım o kadar silik bir şekilde çıktı ki çok çok silikti gözle zor gözüküyordu yani awox yaptım çokta heyecanlanmıştım dün yaptım çıkmadı bugün de yapmaya korkuyorum sizce pozitife döner mi ya 😢😢