rumeyyurmom Aysenur22- bat 19 Ocak normalde bu ay çatlama iğnesi oldum bugün 14. Günüm test yapmaya korkuyorum dün yaptım negatif çıktı acaba pozitife döner mi ya 😢
Aysenur22- rumeyyurmom teste inanma aşkım günün gelmeden geç döllenme yasabilirsin ki ben mesela bu ay kere yumurtladim doktorum bat 16 olmasına rağmen 20 kadar bekle dedi
Aysenur22- rumeyyurmom test yapmak çok yıpratıyor o yüzden adet günü beklemek adet olunca anlarssin ama negatif görmek daha zor oluyor gün gelmeden yapınca beklemek çok pis sabredelim Allah nasip edicek inşallah
rumeyyurmom Aysenur22- normalde çatlama iğnesinin 14. Günü varsa pozitif çıkar diye biliyorum geç döllenme aklıma gelmemişti ama yine de olan bütün umudum gitti resmen 😢
rumeyyurmom Aysenur22- normalde pkos var bende en son 19 Aralık’ta adet olmuştum doktorum çatlama iğnesi olduğun için adetin gecikmez dedi yumurtalarını çatlattık çünkü dedi bana da adet tarihini bekle geçince test yap haber ver bana demişti
Aysenur22- rumeyyurmom kesinle adeti beklemek gerekiyor sabırsızlıkla bekliyoruz ama bu sefer adeti beklemek dhaa kötü oluyor test yapinca