Kızlar ben dün yani 32+3 de ultrasona girdim, bebeğin kilosu 1657 gram. Doktor daha aıacak dedi. Ben sezeryan olucam 20 şubatda. Şu anki kilo nasıl sizce? Bebeğe nasıl kilo aldıra bilirim? Et falan yiyemiyorum tiksindim hamiıeliyin başında(( şimdi de çok yiye bilen iştahlı değilim(( kilo alır mı daha sizce de?