Kızlar çamaşır asmak için makineyi açtım. Açtığım anda yanık bir plastik kokusu geldi hatta dayanamadım kapattım kapağı ve eşimi bekledim. O ise gayet güzel koktuğunu söyledi. Ben tekrar baktığımda yine yanık plastik kokusu aldım. Gebelikte böyle kokular değişiyor mu ?