neanladinyurdagul yaa aynı şeyi yaşıyoruz bizde devlette şehir hastanesi kıza benziyor dedi bir hafta sonrasında özele gittim erkek dedi kesin hatta cinsiyet partisi yaptım geçen hafta tekrar şehir hastanesinde randevum vardı doktora tekrar baktırdım cinsiyete yine kıza benziyor dedi üstüne basa basa şaşırdım bende detaylı ultrasonda kendini göstermedi devlette yapmıştım çok hata yapıp silip düzeltince içimesinmedi benimde yarın özele gidip yaptırıcam detaylıyı kliniğe inşallah kesin bir şey söyler artık cinsiyet için aynı şeyleri yaşıyormuşuz tek değilmişim ☺️