Semanur_AkMo normal şartlarda zaten sağlık bakanlığı tarafından doğum sonrası normal doğum 1 gece sezaryen de 2 gece yatış vardır sgk ödemeyi o şekilde yapar uygun görülen odur. Ancak özel kurumlarda genelde 1 gece yatış olur. Amaç kazanç sağlama vb… bazı özel kurumlar tek gecede çıkabilirsiniz ama kağıt imzalamanız gerek der imzalar kendi kararınızla çıkmış gibi yaparsınız çıkarsınız. Kısacası bu hep zorunluydu sadece kılıfına uydurulurdu.