Kızlar 2 gün adetim gecikti.
Cumartesi sabah kaset testle gebe olduğumu öğrendim o gün akşam 7 de kan verdik 3580 çıktı.
Pazar günü acilde kese göründü alttan muayeneyle 4+6 son adet tarihime göre.
Pazartesi yani dün sabah 9 da kan verdim sonucum çıktı 4810 artış nasıl sizce tam 48 saat olmuyor ikisi arasında.
Yarın doktora gitmeyi düşünüyorum gitsem görür müyüz bebeği bugün 5+1 🤰🏻