sdfdml02 ikizlerin_annesi__ en az 4 haftalık benimkide öyle çıkmıştı hayırlı olsun sağlcakla alın kucağınıza 🥰
ikizlerin_annesi__ Awox marka ilk bir dakikanın içinde çoktı . Kozlar 7 ay önce düşün durumum oldu kan sulandırıcı kullan var mı doktorunuz hangi durumda kullandırdı bu sefer sağlıklı olacak inanıyorum ama önlem almak istiyorum
ikizlerin_annesi__ sdfdml02 gerçekten mi adetim normalde 15 ocakta tesadüfen yaptım 🥹 kan verdim nolurrrrr dua edin hatırlı sağlıklı kolaylıkla olsun inşallah hanileyimdir
bozkurt38 ikizlerin_annesi__ ederim canım gebeyim inşallah hayırla sağlıcakla alırsın kucağına ben inaniyorum var bebisin olmasa çıkmaz testte 🥰☺️
bozkurt38 ikizlerin_annesi__ normal yükselişi önemli iki katı artması lazım takip edin inşallah güzel ilerler