aslicancan nisaa7 sağlık ocakları once tdap sonra td yapıyormuş, benim eski bir aşım cıktı bana da sadece tdap yaparız dediler doktora bir daha sorayım diyorum ama tdap bebeği de koruyormuş
Cansuuert Nsd- benim diyetim biraz kisitlayiciydi benim hiç bozmadım birde evin içinde 10 dakika da olsa ben yemek yedikten sonra yürümeye çalıştım hareketsizlik çok zorluyor yürüyüş yapabilsek zaten hiç yukselmicek değerlerimiz ben ne kadar korksam da full yatmadim kan dolasimini saglamak icin birde öğünlerde yarım bardak da olsa yogurt yedim o da ani firlamasini önlüyor simdi 35 haftalık oldum bi kaç haftadır kendimce riskim de azaldığı için rahatlık geldi biraz yürüyüş yapıp dengeliyorum
Nsd- Cansuuert maşallah siz güzel haftadasınız bende bu gece 27 olacağım bugün çıktı bende de doktorum diyetisyene git dedi sonra evde şeker ölçeceğiz dedi bede yarın diyetisyene gideceğim
whitee00 aslicancan 24.haftada ilk doz tetanoz oldum, 29.haftada tdap. İkisinde de sadece 1-2 gün kolum ağrıdı başka bir yan etki olmadı bende
Cansuuert Nsd- 22. Haftamdan beri serklaj 24. Haftamdan beri şeker var bende bu haftalara gelmek cok zor oldu ama çok şükür az kaldı stres yapmayın dikkat edin inşallah diyetle düzene girer sekeriniz
Nsd- Cansuuert evet Serklaj varken zaten her günümüz diken üstünde geçiyor olsun bunada şükür inş diyetle düzelir teşekkür ederim size de
Cansuuert Nsd- inşallah düzelir siz canınızı sıkmayın stres yapmayın en büyük düşman stres ikisi için de
Nsd- Cansuuert bugün diyet listemi aldım doktorumda uyarsan sıkıntı olmaz dedi artık listeye uyup göreceğiz sonucu
Cansuuert Nsd- iyi yapmışsınız evet bozmadan uymaniz gerekiyor rabbim kolaylık versin bebeginizi de sağlıkla kucağınıza alın insallah
aslicancan Nsd- ben şeker yüklemesi haftasına gelmedim ama baştan beri kendim takip edip ölçüp devamlı diyet halindeyim acaba kaçı geçmesi lazım diye merak ettim, kanda açlık tokluk en son iyi geldi diye beklemeye alındım ama ölçümlerim yüksek cıkıyor bazen;(
Nsd- aslicancan evet 140 altı olması lazım sizin kaç çıkıyor birde ilk lokmayı yedikten 1 saat sonra ölçüyorsunuz değil mi
aslicancan Nsd- evet canım tokluklar tolere ediyorum da açlık 100 110 arası cıkıyor bazen tokluklar 140 üstü oluyor;( acaba insilüni neye göre başlıyorlar kaç olmalı
Nsd- aslicancan hiç bilmiyorum ben diyetle ilerliyorum benim de sadec sabah açlıklarım 90-100 arası çıkıyor sınırda yüksek dedi sadece doktorum