Acemiiiii
Ben tulum aldım 3-4 tane 3-4 tane uzun kollu zıbın ve alt çünkü ben Isparta dayım ve hemen hava sıcak olmaz burada sonrasını da duruma göre alırım ama ilk aylar tek tulum giydiririm çok aşırı sıcak olmadıktan sonra o da amca Ağustos a yakın olur burda