Kızlar merhaba 33.haftada idrar da protein ve kreatinin oranı 0,16 çıktıgı için tansıyon takibi yapmaya başlamıştık dün gece 15,8 ile acile giriş yaptım ve idrardaki bu oran 0,71e yükselmiş
Preklamsi tanısı aldım yatışım yapıldı takip edilrcek duruma göre bugun yarın veya en geç 36 da normal doğumu başlatacağım dedi hekimim
Suni sancı veya fitil ile olacak ama aşırı kaygılandım suni sancı ve fitil ile doğumu başlatma konusunda deneyimi olanların yorumlarına ve genel olarak dualarınıza ihtiyacım var 🙏🏻