Ben Epilepsi hastasıyım netrolex xr 750 mg günde 2 kullanıyorum. Gebelik düşünürken yüksek doz folik asit kullan dedi folbiol kullanmamı istedi. Aynı zamanda PCOS da var adetlerim düzensiz kadın doğuma gitmiştim bana takviye olarak folden pi günde 2,omextra daily günde 1,magnestraplus günde 1,D3k2 günde 1 vermişti. Bugün nörologuma sordum bunları verdi doktor kullanayım mı diye. dedi ki ne kadar az kullanırsan o kadar iyi olur dedi mümkünse folden pi yi günde bir al dedi. Şimdi ne yapsam bilemedim folden pi 1e mi düşürsem başka inositol mü kullansam acaba folden pi içindeki inositol az gibi geldi diğerlerine göre de
Hem PCOS hem epilepsi olan var mı ne kullandınız gebelik düşünürken önerileriniz var mı omega 3,magnezyum,d3k2 gerekli değilse hiç kullanmayayım ama inositol ekleyeyim diye düşünüyorum hangi inositol tavsiye edersiniz? Gynopol, ladyfert vs nasıl sizce ya da önerdikleriniz var mı? Bunlardan birini kafama göre alsam olur mu?