Dün son adet tarihime göre 5+3 haftalık diye keseyi görmeye gittim .beta güzel ilerliyor. Ultrasonda 4+5 haftaya uyumlu kese göründü 9.1mm ölçüsü. Doktor geç döllenme dir dedi kese güzel yerleşmiş dedi ama içim rahat etmedi. Bide adet olacakmışım gibi ağrı değilde rahatsızlık hissi var