Kızlar acil moralim bozuldu son regl tarihim 5 aralık perşembe günü beta testi verdim 22 çıktı dün tekrar beta verdim bugün 163 olduğunu dedi haftaya perşembe kadın doğuma randevü verdi ama abdest alacakken bi ıslaklık hissettim peçetede kahverengi kan vardı sonra peçeyeyle silince pembeye yakın yine kan gördüm çok korkuyorum böyle durumda olan varmı bir kimyasal bir de 8 haftalık kurtaj olmuştum kalbi durmuştu korkuyorum kızlar