6+3haftalik hamileyim ve ilk hamileligim düşükle sonuçlandı bu ikinci bende kuru bir öksürük var burun akıntısı boğaz ağrısı falan yok grip değil tek öksürük 3 haftadır falan var bebeğime bisey olur mu diye korkuyorum şimdilik bir sıkıntım yok ama olur mu diye bir korku var nasıl geçer acaba bu fikir verin lütfen