İlk pembe sonra kahverengi lekelenmeler oldu baş dönmesi falan oldu adet tarihime 5 gün kala şuan Adetim 3 gün geçikti belirtiler var ama dün akşam igöğüs etrafında kabarcıklar ve göğüs ucunda kahverengi leke gibi birşey var test negatif dedi bugünde olmazsam 4 gün geçikmem olacak sizce var mı gebelik ?