Deletedmom_787 Merhaba kızlar, 2 gündür awox test yapıyorum en güveniliri diye awox almıştım ama 2 testte de kuruma çizgisi çıkıyor ilk 10 dakika içerisinde belirdi sizin testlerinizde de bu sorun var mı? Ben testleri geçen ay almıştım 🥺
anneyim01 Deletedmom_787 evet canm cıkarıyor Kesin sonuç versede arada yalancı kuruma sizgisi oluyor malesefki bende yaşadım En net Kan yada Silik cıkınca tekrarlayıp koyuluguna bakmak
Sensedim Deletedmom_787 çok hafif biseyler var gibi ilk 10 dakikada belirdiyse gebelik vardır belki 15 20 dakikadan sonra hafif Bi çizgi cikariyo kuruma olarak o sonra test tamamen kuruyunca kayboluyor
-mavim- Deletedmom_787 bana çook çıkardı canım. Awox kuruma çizgisi çıkarmıyor söylentilerine inanma 💓
anneyim01 Bu cok önce yaptıgım Awox testi kuruma net ama Regl oldum aslında Kuruma da denmezdi hatta Gri değil Pembeydi de
anneyim01 bebistakibi Hamile değilm kuzum Awox gebelik testi de yalancı pozitf veryor 2 ay önce yapmıstım bunu Adetle sonçlandı
anneyim01 bebistakibi yok cnm üzmedin estagfirullah ☺️ Olan seyler Allah hepimize saglıklı bebekler nasip etsin tez zamanda🤲🏻🌸🌼
anneyim01 Sensedim valla Awox Markaydı Cnm Pembe kapalı olanı dün denedim Negatf verdi Kurumada cıkarmadı Adı nı unuttum 3 tane Yabancı marka kullandım Onlarda hemen gri renk Kuruma cıkardı Awox 2 tanesinde böyle sonç aldım . Awox yani buda Efeksiz halını silmsm Efenkte hali kalmıs
bebistakibi anneyim01 inşallah rabbim gönlümüzden ne geçiyorsa en hayırlı şekilde kolaylıkla nasip etsin 🌸