Arkadaşlar dün kontrolüm vardı 34+1 bebeğim 3180g 50 cm geldi şeker tansiyonum yok genetik olarak iriyiz ama doktorum ben 34+1 ken bebeğimin 37+6 olduğunu söyledi bu sebeple normal şartlarda 22 şubatta gerçekleşecek doğumumu 1 şubat 8 şubat arası doğumu gerçekleştiririz erken olur geç olmaz dedi çok korkuyorum ve moralim bozuldu bu şekilde bir durum başına gelen oldu mu herhangi bi sancım vs yok bebeğimde de aynı şekilde nstlerim çok güzel geliyor şuanlık belirttiği hafta da aynı şekilde devam ederse ertelenebilir mi sizce?