Eşim iki yıl önce kemoterapi gördü tesis kanseri teşhisi konulduğu için kemoterapi görmeden önce eşimin spermlerini dondurduk ne olur ne olmaz diye çünkü doktor belki düzelir dedi şubat ayinin sonunda sperm testi verecek azosperm rahatsızlığı olup da duyumlarıma göre belli ilaçlar varmış onlar kullanıldıktan sonra doğal yollarla çocuk sahibi olma ihtimalimiz var mıdır daha önce bunu yaşayan var mı ayrıca İzmir’de önerebileceğiniz bir doktor var mıdır