Selam kızlar 7 haftalık gebeyim 4 haftalıkken lekelenmem oldu doktor kese görünüyor devam ederse ilaç başlarız dedi ama bitti 15 gün sonra kalp için gel dedi bugün gittim maalesef duyamadı kendi doktoruma gittim bu defa ama ilk gittiğim farklıydı kese olmuşmuş büyümüş çok küçük embiriyo görünüyor dedi ama çok sağlıklı gözükmüyor dedi kanamam vs olmadığı için haftaya kadar bekleyelim ama pek ümitlenme dedi böyle olan var mı çok üzgünüm