Kızlar 36 haftalık hamileyim infulenza oldum çok kötüyüm öksürmekten duramıyorum resmen ciğerlerim ağrıyor nefes alamıyorum. Bu süreci yaşayan var mı nasıl atlattınız? Birde ENFLEVİR ilacını hamileyken kullanan var mı acaba nolur bilgi verin kafayı yemek üzereyim🥹🥹