esmerto Merhabalar . Adetime 5 gün var genel kontrol için kan vermeye gittim bugün kan vermişken gebeligede bakılsın istedim 1.11 çıktı sizce gebelik varmı yukselirmi butun belirtiler var kasık ağrısı bel ağrısı iştahsızlık bulantı ağız tadında değişiklik.
birumut_ esmerto bence yükselme olur adet olana kadar kendine dikkat et gecikirse eğer tekrardan kan verirsin
AslanEge esmerto 1.11 gebelik için bir işaret değildir ama adetinize daha varmış inşallah pozitif görürsünüz hakkınızda hayırlısı olsun
dilos178 esmerto ben adete 6 gün kala vermistim 1.20 cikmisti sonra adete 4 gün kala verdigimde 34 cikti