Caansuu1 kızlar bugün 39+4 oldum pazar günü acildeydim 1cm acilma olmuştu taburcu olmayı istedim evde bekleyeyim bu süreci diye ama hiç sancım yok doğumu başlatmak için ne yapabilirimm
Edacck Caansuu1 40 haftayı tam doldurdum benimki de gelemk istemedi, normal doğum için girdim iki gün sonra sezeryanla aldılar gelmiyor istemiyor😂😂
Caansuu1 Edacck Allah analı babalı büyütsün canım gözün aydın 🤍ben de 40ı göreceğim gibi ve benim de içimden suni sancı verecekler gibi geçiyor ve yine acilma ilerlemezse mecbur sezaryen ama normal de olsa sezaryen de olsa önemli olan sağ salim kucağımıza almamız 🩷
Edacck Caansuu1 amin canım yine de doğumunun kolay geçmesi için dua et bol bol. Sonra travma olarak kalıyor, korkumdan 6 sene getirmedim. Şimdi hamileyim yine korkuyorum doğumdan
Caansuu1 Edacck yaaaa 🤍 Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah bir avazda rabbim kurtarsın bolca dua etmek gerekiyor inşallah çok kolay olsun doğumumuz bir avazda 🤲🌹