mystery94 iğnenin etkisini 1 hafta yaşadım. Kasık ağrıları, bel ağrısı, özellikle göğsüme dokunamıyordum ama doktorum zaten böyle olacak demişti. 7. Günden sonra belirti azaldı. Hamile olduğumu öğrendim belirti sıfırdı. 5+3 gibi uyuklama hali başladı 2 hafta boyunca kafamı koyduğum yerde uyudum. Ve mide bulantısı inanılmaz kötüydü. Yemeklerden tiksindim. Kasık ağrım 7. Hafta ve 10. Hafta oldu doktorum kese ve bebek büyüdüğü için bu haftalarda normal dedi