Busbus55 ben hamileliğimin en başından beri kullanıyorum ama mümkünse maskeyle kullanın tabii ki. Normal halde kullanmak bile çok zararlı çok yoğun bir kokusu var çünkü. Tavsiyem fırının içine sıkıp kapağını kapatıp yarım saat 1 saat kadar bekleyin. Sileceğiniz zamanda kapağı açıp bir yarım saat daha beklerseniz koku ilk zamanki kadar yoğun olmayacaktır