Hly_ygt Kızlar selam, ovitrellenin 8. günü aşılamanında 7. günü iğne etkisi geçmiş midir diye bi test yaptım ama henüz geçmemiş umarım bu ay gördüğüm çift çizgi sadece bu olmaz
bahaarkaya Hly_ygt ben diğer aşılamamda test dokuzuncu günü yapmıştım ve aşırı silik bir şekilde öğrenmiştim yani iğne etkisi benden çok çabuk geçmişti ve bu ay tekrar aşılama yaptım dört gün oldu bekleyeceğim bakalım
Hly_ygt bahaarkaya yani benimde bu 4. Ovitrellem hiç takip edememiştim iğne ne zaman silikleşiyor ne zaman etkisi tam olarak geçiyor diye ama bu kadar erken zamanda böyle belirgin çıkmaz diye de düşünüyorum inşallah bu ay hepimiz pozitifi görürüz artık hayırlısıyla 🤲🏻🌸 bahaarkaya
Hly_ygt busrax_ kuzum keşke keşkeee ama bu kadar erken bu kadar belirgin pek sanmıyorum ama bu ayda olmazsa artık tedaviyi bırakacağım bu süreç yordu beni tabiki hakkımızda hayırlısı 🤲🏻🩷
bahaarkaya Hly_ygt inşallah bu ayın sonunda bu pozitifleri gerçekten görürüz güzel haber hep beraber alırız 🥹❤️
busrax_ Hly_ygt ilaçlar iğneler zor ve yıpratıcı oluyor inşallah güzel haberler alır birbirimizle paylaşırız 🤲🏻
Hly_ygt Miracle_1 ahahahah bunun gerçek bir pozitif olmadığını bile bile 2. Çizgi mutlu ediyor insanı 😁
Miracle_1 Hly_ygt değil mi 😊 inşallah görürüz pozitifi post açtık sordum ama me zaman yapmayı düşünüyorsun
Hly_ygt Miracle_1 doktorum aşılamanın 15. Günü gel demişti kan testine bende artık dayanabilirsem o zaman gideceğim 😂 sen ne zaman yapacaksın
Miracle_1 Hly_ygt bana da 20snden önce test yapma diye uyardı 😊 bir iki gün daha bekleyebilirsem 24 cumartesi yapayım diyorum
Miracle_1 Hly_ygt benimde 5 Ocak oldu ama 20 sinsen önce yapma diyince regl olmazsam inşallah belki o tarihlerde yaparım canım çekiniyorum açıkçası ya yapmaya negatif görmek istemiyorum
Hly_ygt Miracle_1 anladım canım benden 1 gün önce senin aşılaman ama insan bu kadar emek verip de negatif görmekten korkuyor gerçekten inşallah pozitif görürüz bakalım 🥰